Hvem skal du kontakte når du trenger hjelp? Kundesenteret!

For 10 år siden etablerte Ullevål sykehus et kundesenter for å bedre servicen til ansatte på Ullevål. Nå er de et kundesenter for ansatte i hele OUS.   

I oppstarten på Ullevål var en av hovedoppgavene å håndtere tekniske oppdrag. Men etter at OUS ble etablert, har de fått flere oppgaver og dekker nå alle områdene til Oslo sykehusservice (OSS).

– Fordi vi nå har fått mye større arbeidsfelt, må vi øke kompetansen hos dem som jobber på Kundesenteret. Vi ønsker å gjøre hverdagen lettere for alle som jobber på sykehuset, så ring oss gjerne for hjelp og veiledning, sier Irene G. Fenner, leder for Kundesenteret.

kundesenteret-6
Fra venstre bak: Lisbeth Narud, Anja Lauritzen, Elizabeth Skjølaas Fra venstre foran: Maryann Gregersen, Irene Fenner, Tove Bue, Veronica Myklebust

Kundesenteret bistår ansatte når de trenger hjelp til å finne frem til de forskjellige tjenestene i OSS. Du finner mer informasjon på intranettet. Her kan du melde saker du trenger hjelp til. Du kan også ringe 230 27 000 eller sende e-post til: kundesenter@ous-hf.no.

Kundesenteret er organisert i OSS som har ansvar for de fleste tjenestene av ikke-medisinsk art ved sykehuset, slik som f.eks. rengjøring, parkering, eiendom, innkjøp, transport.

– Vi ønsker å gjøre Servicekatalogen (der du bestiller oppdrag) mer brukervennlig. I tillegg er vi i gang med å forbedre og videreutvikle intranettsidene våre. Vi har allerede etablert ett telefonnummer inn til Kundesenteret og dette nummeret ønsker vi å gjøre bedre kjent. Vi ønsker at det skal være enkelt å komme i kontakt med Kundesenteret, sier Fenner.

elizabeth-2
Elizabeth Skjølaas.

Elizabeth Skjølaas har jobbet i sykehuset i 32 år. Først som kokk og kontrollør og de siste 10 årene på Kundesenteret. Hun er «ansiktet utad» når du kommer til Forskningsveien hvor Kundesenteret har sine lokaler.

-Jeg liker mennesker og vil at de som ringer eller spør oss om hjelp skal bli fornøyde, sier Skjølaas smilende. Hun trives i jobben sin, og det kan du se på henne, «ting blir hva du gjør dem til», sier hun smilende i det neste telefon ringer.


Servicekatalogen
I Servicekatalogen kan du melde inn behov og tjenester som er definert i følgende kategorier:

  • Arealforvaltning – endringer og prosjekter
  • Håndverker – rør, strøm, vaktmester
  • Kjøkken
  • Transport (ROR) – vareforsyning – lånesentral
  • Renhold
  • Tekstil
  • Kundesenter (under arbeid)

Du finner Kundesenteret i Forskningsveien 2B.
Telefon: 230 27 000


Kontakt Kundesenteret når du trenger hjelp til:

  • informasjon om tjenestene i Oslo sykehusservice
  • veiledning om parkering samt behandling av parkeringsklager
  • veiledning i bestilling av oppdrag i Servicekatalogen
  • bestilling og administrasjon av mobiltelefoner
  • oppdatering (innlesing av tekst) av telefonsvarere
  • taxikortbestillinger
  • skjema for bestillinger av tjenestebevis
  • håndtering av rabatter og tilbud til ansatte
  • påmelding til pensjonskurs
  • utlevering av koder til sykkelparkering i Forskningsveien
  • reservasjon av stands i fellesområder
  • oversikt over møterom og auditorier
  • administrasjon av sykehusverter

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Blogg på WordPress.com.

opp ↑

%d bloggere like this: